Робота диспетчера в першу чергу полягає в наступних задачах:
- Щоденний прийом дзвінків - які не тільки включають повноцінну консультацію для клієнта, але й прийом замовлень. Не будемо забувати про «складних клієнтів», які не красиво брутально розмовляють, по-хамськи поводяться;
- Замовлення – внесення заявок до таблиць, а також заповнення графіків задіяння наших автомобілів. Корекція всіх наступних етапів взаємодії по зв’язку з кожним окремим клієнтом (повне ведення замовлення від його початку та до кінця) ;
- Звітність — підводиться підсумок своєї виконаної роботи протягом дня, наприклад, з якими запитами зверталися люди, чому відмовились, про що питали тощо;
- Контроль водіїв - диспетчер відповідає за своєчасне прибуття машини на місце замовлення, зв’язується з кожним окремим клієнтом. Несе відповідальність за вірний розрахунок кінцевої вартості перевезення та контроль зовнішнього вигляду водія;
- Пошук вантажників - якщо наш штат повністю зайнятий;
- Документи — для платників ПДВ, а також для всіх, хто планує перевезти вантаж загород.
Це були основні завдання, які зобов'язаний виконувати диспетчер, але є і додаткові посадові обов'язки, які в кожного різні. Графік роботи 5/2, а робочий годинник з 8:00 до 22:00. У цей час потрібно бути зосередженим, завжди піднімати телефон, а також відповідати на запити поштою та месенджерами. Ця робота підійде далеко не всім, тому що є досить нервовою і займає багато часу.