400 грн/година
Речі, м'які меблі середніх розмірів, кухонні меблі та техніка, велосипед, офісна техніка, столи та стільці.
"Не будемо вас умовляти, ви і так погодитеся"!
ВАЖЛИВО! Даний прорахунок є попереднім, включає базові опції та не враховує індивідуальні особливості офісу. Вартість кожного переїзду ми вважаємо індивідуально.
ВАЖЛИВО! Даний прорахунок є попереднім, включає базові опції та не враховує індивідуальні особливості офісу. Вартість кожного переїзду ми вважаємо індивідуально.
ВАЖЛИВО! Даний прорахунок є попереднім, включає базові опції та не враховує індивідуальні особливості офісу. Вартість кожного переїзду ми вважаємо індивідуально.
Стандарт — від 200 грн/год
Пакування/розбирання речей — від 250 грн/год
Handy Man — від 200 грн/год
Для більшості компаній офісний переїзд – далеко не проста зміна фізичної адреси. Перш за все це складний та серйозний виклик, що вимагає професійного та грамотного підходу. Це ціла подія, до процесу організації якої варто підходити найбільш відповідально.
Часто від швидкості та якості переїзду офісу буде залежати втратить чи ні компанія своїх потенційних клієнтів за той час, що його було витрачено на мувінг. Додатково від організації переїзду залежатиме можливість проводити стандартні операції, а також:
Якщо ви хочете аби ваш офісний переїзд пройшов максимально м'яко та невідчутно для вашої компанії та її співробітників загалом, варто довіряти його професіоналам з досвідом такого роду робіт. Наприклад, це можуть бути експерти фірми Moving Expert.
Компанія впродовж багатьох років надає послугу офісного переїзду під ключ. У нас можливо замовити всі необхідні послуги в комплексі, в тому числі підібрати штат висококваліфікованих вантажників, які знадобляться для проведення всіх робіт, а також замовити відповідні автомобілі і т.д. зробимо все від себе залежне для того аби ви не переймалися питаннями переїзду, довіривши все нашим сильним плечам.
Фахівці фірми мають досвід у розбиранні та збиранні меблів будь-якої складності та у будь-якій кількості. Вам не потрібно буде турбуватися про збереження майна, адже виходячи з нашого досвіду, все пройде найкращим чином.
Під час транспортування офісів займаємося не просто перевезенням техніки, а і її демонтажем та професійним монтажем. Як бачите, нам можна сміливо довіряти й в цьому питанні.
В каталозі фірми маємо великий вибір пакувальних матеріалів. Все це ми використовуємо для надійного пакування техніки, що є в офісах, меблі та інших робочих приналежностей. Пам’ятайте, що саме в офісах різноманітних фірм багато не лише побутових з офісними меблями та техніки, але й:
Це суттєво ускладнює процес перевезення. Саме тому аби ви цим не займалися самостійно, довіряйте Мувінг Експерт. Маємо багаторічний досвід роботи у сфері, тому ви можете довіритися нам.
У нас працюють професійні та досвідчені вантажники, які готові виконати будь-який необхідний клієнтам перелік робіт. У них є багаторічний досвід, а також необхідні в роботі знання з навичками й вміннями. Все це дозволяє на високому рівні виконувати всю необхідну замовникам роботу і при цьому з гарантією її високої якості.
Незалежно від того, що саме ви довірите фахівцям Мувінг Експерт, вони якомога кращим чином все виконають і все задля того аби клієнти залишилися задоволені цією співпрацею і за нагоди зверталися сюди знову.
В автопарку маємо великий вибір спеціальних автотранспортних засобів. Всі наші авто повністю чисті як всередині, так і зовні. Маємо транспортні засоби з усім необхідним кріпленням для вантажів аби перевозити майно клієнтів з гарантією його справності та цілісності.
Працюємо, використовуючи такі транспортні засоби як міні-буси, середні буси, максібуси, вантажівки, вантажівки з гідробортом, ман та ін. Менеджер компанії завжди радо підбере транспортний засіб, виходячи з кожного окремого замовлення.
Формування вартості офісного переїзду залежить від різних факторів. Сюди враховується кількість майна, оренда транспортного засобу, час роботи вантажників, витрати на упаковку, а також доплата за поверх з проходами, за додаткову вагу та ін.
У будь-якому випадку ви можете ознайомитися із вартістю у розділі "Тарифи" або ж зателефонуйте нашому менеджеру і він детальніше розкаже вам все та відповість на ваші питання.
Щоб замовити транспортування офісу з всім майном, напишіть нам на електронну пошту або зв'яжіться з фахівцем в одній із соцмереж. Ви також зможете зателефонувати нам на один із номерів телефонів:
З нами додатково можливо зв'язатися за допомогою месенджерів або спеціальної форми зворотного зв'язку, яка є на сайті. Під час розмови з менеджером уточніть час з днем переїзду, а також приблизний обсяг робіт. Дайте відповіді на інші питання нашого менеджера. Це допоможе максимально продумати кожен з етапів співпраці.
Перед тим, як замовляти у нас якісь послуги, обов'язково детально продумайте дату офісного переїзду, оптимальний час. Не забудьте попередити всіх ваших працівників. Також завчасно слід продумати ту кількість речей з меблями та технікою, що необхідно буде зібрати та перевезти.
Додатково також під час розмови з менеджером компанії, відповідайте на питання фахівця, повідомте йому свій поверх, про наявність ліфта та інші важливі моменти. Це все важливо для того аби співпраця пройшла максимально гладко і перевезення вашого офісу було здійснено на найвищому рівні.
Наша компанія доставляє вантажі до таких населених пунктів як:
Найпопулярніші послуги:
Для перевезення вантажу часто замовляють:
Ставте свої питання - ми максимально детально вас проконсультуємо
Заповніть форму для консультації