При переїзді офісу потрібно враховувати багато моментів, які впливатимуть на ціни. Найважливіше в економії - це продумане планування та чіткий розрахунок бюджету. Чим ближче наближається переїзд, тим менше шансів заощадити. Тому за наявності маленької суми, виділеної для трансферу, готуйтеся все продумати і спланувати завчасно. Як знизити ціну на офісний переїзд?
- Що ви можете залишити - подумайте які речі вам точно не стануть у пригоді на новому місці, наприклад, старі пошарпані меблі, відпрацьована канцелярія, пошарпані органайзери. У випадку, якщо нове приміщення повністю буде заново меблюватися, можна буде не забирати значну частину офісного інтер’єру.
- Речі співробітників - вони можуть самі запакувати свої особисті клунки, документи, папки, а також розібрати прості меблі, такі як стіл. Якщо є «міцні хлопці», то вони можуть допомогти при завантаженні та розвантаженні.
- Правильний час - важливо враховувати при переїзді, пробки у години пік, які бувають в ранковий, обідній та вечірній час і намагатися їх уникнути. Так ви секономите час за год праці робітників (водіїв, муверів). Заздалегідь подумайте про зручність завантаження, чи є у вас вантажний ліфт, чи працюватиме він, як раціонально винести речі у самому офісі.
- Машина - від правильного вибору машини залежатиме кількість «ходок» від старого до нового офісу. Ви завжди можете порадитися з менеджером мувінгової компанії, яку найматимете для робіт.
- Упаковка — якщо часу не залишається, ви можете замовити упаковку в компанії з вантажних перевезень.
Ціна переїзду залежить від багатьох факторів, але ви завжди можете зробити план, слідувати йому та скоротити витрати.