У більшості своїй гідроборт потрібен при завантаженні:
- Складного обладнання, техніки, вітрин, які не можна розібрати та конструкцій зі скла. Тяжких холодильників, морозильних камер, довгих споруд;
- Щодо крихких вантажів, то це може стосуватися громіздких експонатів для музеїв, антикварних та важких меблів, які не можна вантажити краном;
- З комплексними завданнями, як навантаження ємностей з рідинами, гідроборт справляється спокійно, рухаючись плавно.
Таким чином, саме авто може бути використане для всіх типів вантажів. В основному для важких предметів, а також тих, які можна закотити в машину. Деякі замовляють таке авто для зручності. Наприклад, у них дуже багато дрібних коробок і по одній-дві штуки їх носити не дуже зручно, тоді на допомогу приходить гідроборт та візок. На роклу складаються коробки, борт опускається і можна спокійно “заїхати” в авто. Це працює не лише з коробками, а й з усім, що можна поставити на роклу. Так само, це дуже зручно, якщо у вас є великі проходи (відстань від місця перебування вантажу до автомобіля).
ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ
Гідроборт буває різної вантажності, через що іноді доводиться викликати авто куди більше, ніж вам потрібно. Наприклад, у вас є 600 кілограмів, а автомобіль може перевозити 3 тони. Гідроборт може підняти 400-500 кілограм, тоді вам потрібен буде 5-ти тонник. До деяких автомобілів прикріплюють борт, не просто дошку, а повноцінний та робочий механізм, наприклад, до бусів, тентованих газелей і суцільнометалевих. Небагато про будову: гідравлічний блок складається з електродвигуна (що працює від акумулятора), гідробака, насоса, електричної плати та блоку клапанів. Електродвигун із помпою, об'єднаний муфтою. Управління клапанами електричне (релейний ланцюг). Пульти керування різні: є стаціонарні, вбудовані в платформу і винні. Наприклад, якщо є ножне керування, то можна використовувати платформу самостійно для забезпечення роботи. У системі управління також є опція «пам'ять», що дозволяє спускати платформу за допомогою лише однієї функції «опускання/скидання».