Іноді настає момент, коли треба переїжджати. Для когось цей момент радісний, а для когось — навпаки тривожний. У жодному разі змін не уникнути. Що ж залишається робити? Звичайно ж збирати речі, закуповувати матеріали для пакування, домовлятися з компанією з вантажних перевезень і залишати старий офіс зі спокійною душею. Але, не забудьте повідомити орендодавця про зміну офісу, підписати договори та домовиться про час здачі. Краще заздалегідь подумати про зручний час винесення всіх столів, меблів, стільців і комп'ютерів, щоб у цей момент працював ліфт, а також щоб можна було спокійно виносити вантаж і зручно поставити машину біля входу, до того ж щоб вона не дуже дошкуляла всім іншим мешканцям будинку.
Не забудьте повідомити співробітників, клієнтів та партнерів. Вашим співробітникам новину можна повідомити в живу на загальних зборах, а також додатково надіслати листа на пошту. Повідомивши співробітникам, ви можете розподілити між ними низку справ, наприклад, зібрати свої особисті речі, ділові папери, за які відповідаєте ви та запакувати якусь квітку або розібрати офісний стіл чи стійку.
- Клієнтам можна зателефонувати або також надіслати листа на пошту з новою детальною адресою компанії. У листі вкажіть:
- Від кого він та кому.
- Інформацію про зміну адреси, а також причину переїзду, щоб клієнти та партнери не лякалися, що у вас виникли труднощі й тому ви змінюєте офіс.
- Чи зупинить роботу компанії на деякий час, якщо так, то на який проміжок часу.
- Контакти.