Кожен офіс, коли-небудь чекає на переїзд через розширення або, навпаки, скорочення робочих місць, посад, що передбачає зміну самого офісного приміщення. Перед переїздом слід зібрати свої особисті речі в окремі коробки, промаркувати. Якщо всі співробітники зберуть і запакують тільки свої речі, то офіс стане набагато легше перевозити й складати речі загального використання. Купіть необхідні пакувальні матеріали або при замовленні машини та послуг вантажників, вкажіть скільки чого вам необхідно. Документи, канцелярію та фурнітуру розкладіть по коробках, але не перевищуйте вагу понад 30 кілограмів. А також не забувайте, що важкі речі потрібно класти на дно коробки, а легші нагору. Відповідально маркуйте бокси, щоб вантажники правильно розподілили вантаж у машині. Починайте упаковувати за кілька днів до переїзду, можливо вам доведеться розібрати частину меблів. На кожній коробці можна зазначити, кому вона належить. А у новому офісі розподіліть місця для кожного, продумайте розташування столів, щоб усім було комфортно. День транспортування краще призначати на вихідний, зазвичай у цей час більша маса людей відпочиває, тому дороги будуть порожніми й ви швидко дістанетеся з точки А до точки Б. Усю техніку та побутові прилади запакуйте. Коли речі доставлені на нове місце, тепер потрібно розпочинати збирання меблів (але пам'ятайте, що цим можуть займатися такелажники). Після розміщення столів і підключення техніки, розпочинати аналіз особистих речей. Після цього звикайте до нового місця та розширення площі. Нехай ваш переїзд пройде успішно.
03/03/2021