Переїзд і упаковка речей, справа нелегка. Ще складніше, якщо ви довго прожили на одному місці і накопичилося багато речей. Все це прийдеться розсортувати для складання в коробки та пакунки. Щоб спростити цей процес, потрібно ретельно, до дрібниць все спланувати та скласти план своїх дій. Як правильно зібратись? Якщо складати всі речі купою в одну коробку, на новому місці розбирання клунків займе багато часу. Як уникнути безладу, дамо кілька порад щодо збору:
- Приготуйте упаковку та коробки заздалегідь – краще завжди брати із запасом, щоб у процесі переїзду не довелося бігати чи їздити до магазину.
- Складіть список всього вантажу, наприклад, кількість коробок, щоб нічого не забути.
- Маркування – потрібно зробити написи на всіх поверхнях пакунків чи коробків, щоб одразу можна було зрозуміти в яку кімнату заносити вантаж.
Більш детально про маркування, як все-таки правильно підписати?
- Можна наклеїти яскраві стікери, які означатимуть кімнату і написати на них, що саме знаходиться всередині. Таким же чином напишіть (наклейте) попередження для вантажників про цінність, а також крихкість вантажу. Пам'ятайте, в такому випадку мувери звернуть увагу на вміст і правильно зможуть розподілити вантаж у машині.
- Придбати скотч різних кольорів та окремим кольором позначити кімнату чи річ.
- Найшвидший спосіб це написати маркером на кришці.
Для квартирних і офісних переїздів, найоптимальніший і найшвидший варіант виносу - це коробка, в яку можна помістити буквально все. Але не забувайте, що їх не можна перевантажувати, бо дно може не витримати. Потрібно укріпити дно за допомогою скотча. Переїжджати буде набагато простіше завдяки маркуванню, якщо ви хоч раз використовуєте його, то зрозумієте наскільки це легко.