400 грн/година
Речі, м'які меблі середніх розмірів, кухонні меблі та техніка, велосипед, офісна техніка, столи та стільці.
"Не будемо вас умовляти, ви і так погодитеся"!
ВАЖЛИВО! Даний прорахунок є попереднім, включає базові опції та не враховує індивідуальні особливості житла. Вартість кожного переїзду ми рахуємо індивідуально.
Для визначення оптимальної вартості кожного конкретного офісного переїзду ми пропонуємо безкоштовний виїзд менеджера на об'єкт.
ВАЖЛИВО! Даний прорахунок є попереднім, включає базові опції та не враховує індивідуальні особливості житла. Вартість кожного переїзду ми рахуємо індивідуально.
Для визначення оптимальної вартості кожного конкретного офісного переїзду ми пропонуємо безкоштовний виїзд менеджера на об'єкт.
ВАЖЛИВО! Даний прорахунок є попереднім, включає базові опції та не враховує індивідуальні особливості житла. Вартість кожного переїзду ми рахуємо індивідуально.
Для визначення оптимальної вартості кожного конкретного офісного переїзду ми пропонуємо безкоштовний виїзд менеджера на об'єкт.
Стандарт - від 200 грн/год
Пакування/розбирання речей - від 250 грн/год
Handy Man - від 150 грн
Вам потрібна професійна організація переїзду вашого офісу? Чи хотіли б довірити особисті речі співробітників, документацію та перевезення решти майна своєї компанії на нову адресу професіоналам з досвідом проведення робіт будь-якої складності? Незважаючи на те, скільки робочих місць вам потрібно буде транспортувати на нове місце, без роздумів і зайвих сумнівів звертайтеся. Організуємо переїзд вашого офісу під ключ. До роботи залучимо професійних та кваліфікованих вантажників.
Спираючись на наш накопичений за роки роботи досвід, будемо готові поспішити до вас на допомогу у будь-який час. Вантажоперевезення буде виконано в найкоротші терміни, швидко, безпечно та з гарантією збереження майна вашої компанії. Перевеземо будь-яке за своєю величиною приміщення і все те, що там знаходиться. А саме, зараз ми говоримо про столи зі стільцями, сейф, дивани та шафи для документації, техніку зі стелажами, ваші сейфи та багато інших офісних предметів.
Завдяки нашому професіоналізму та досвіду, на перевезення буде витрачено мінімальний час. До вашої уваги широкий спектр послуг на будь-які фінансові можливості та переваги:
Максимально ретельно продумуємо всі етапи, щоб співпраця була для кожного з клієнтів компанії максимально приємною.
У процесі співробітництва наша компанія готова на високому рівні недорого здійснювати перевезення будь-яких меблів. Візьмемо на себе послуги розбирання та збирання меблів, всі необхідні деталі від'єднаємо один від одного, тим самим, щоб можна було все якісно та надійно упакувати, використовуючи спеціальні пакувальні матеріали.
Приділимо увагу упаковці ваших м'яких та дерев'яних меблів, шаф і столів, стільців та меблів зі скла. Наші працівники є дуже відповідальними людьми, які гарантують увагу до деталей, акуратність та високу якість будь-яких робіт. До речі, на перевезення меблів запропонуємо найдемократичніші послуги.
Будь-яке перевезення офісу – дуже відповідальна робота. Тому перш ніж замовити послуги подібного плану у нас, можете бути впевнені, що ваші офісні приміщення транспортуватимуть професійні фахівці, які мають у цій сфері багаторічний успішний досвід. Кожен мувер Moving Expert відповідальний, акуратний, витривалий та кваліфікований спеціаліст.
Наша компанія – впевнений лідер сфери вантажоперевезень та переїздів офісів під ключ. Тому ми гарантуємо те, що до вас на виїзд вирушать найкращі наші співробітники. Це дозволить забезпечити безпеку будь-яких типів вантажів, суттєво заощадити ваш час та одночасно мінімізувати будь-які стреси для співробітників.
Упаковка та транспортування техніки
Щоб можна було мінімізувати стреси клієнтів під час співпраці та тим самим запобігати будь-яким пошкодженням офісної техніки, гарантуючи її безпечну доставку, обов'язково дотримуємося певних методів упаковки та рекомендації виробників. Офісну техніку перевозимо в оригінальній упаковці (якщо вона збереглася). Якщо раптом заводська упаковка відсутня, то нічого страшного. У розпорядженні маємо широкий арсенал різних пакувальних матеріалів.
Чудово знаємо, що певна техніка може мати специфічні рекомендації щодо перевезення в конкретних температурних умовах, а також необхідність додаткового захисту із зміцненням під час транспортування та ін. У зв'язку з цим максимально продумано підходимо до організації цих робіт. Застрахуємо ваше дороге обладнання і зробимо все від нас залежне, щоб співпраця пройшла максимально оперативно і без будь-яких стресів з фінансовими втратами.
Незважаючи на те, потрібно вам розібрати столи та стільці або будь-які інші габаритні меблі, всі роботи з метою збереження функціональності та зовнішнього вигляду вашого майна проведемо максимально акуратно. Не будемо сперечатися, певні меблі з офісу розбирання не потребують. Але бувають ситуації, коли великогабаритні дивани і не тільки їх не вдасться пронести у дверний отвір. У такій ситуації необхідно задіяти кваліфікованого мувера з досвідом проведення розбирання послуг. У нас є такі співробітники, і вони завжди готові прийти вам на допомогу.
Будь-то м'які меблі, великі столи або будь-які інші позиції, акуратно розберемо, запакуємо і в індивідуальному порядку перевеземо.
Щоб мати можливість оперативного замовлення офісного переїзду в Одесі або Одеській області, скористайтесь контактною інформацією. Наш спеціаліст відповість вам за одним із номерів телефонів, що є на сайті moving-expert.kyiv.ua. Крім того, у вашому розпорядженні буде можливість скористатися:
У процесі консультації наш оператор задаватиме вам необхідні для подальшого транспортування офісу питання. Намагайтеся максимально детально відповісти на кожен з них. Уточніть адресу офісу вашої компанії (старий та новий). За потреби уточніть ті моменти, які вас цікавлять.
Незважаючи на те, скільки послуг по офісному переїзду вас цікавить, зв'яжіться з нами, і ми вам допоможемо. Розплануємо всі етапи переїзду, щоб співпраця з нами пройшла для вас на найвищому рівні. Перед початком співробітництва намагайтеся підібрати для своєї компанії оптимальну дату переїзду та час. Намагайтеся робити це з огляду на графік роботи вашої компанії.
Якщо є можливість, спробуйте організувати все у вихідні дні, коли на дорогах не такий сильний трафік, або хоча б після роботи, особливо якщо кількість вашого майна дозволяє зробити швидке транспортування.
Оплата послуг нашої компанії здійснюється погодинно. Вартість формується, ґрунтуючись на певних факторах та параметрах. У ціну включено обсяг з типом вантажів, відстань доставки, навантаження та розвантаження, послуги з упаковки/розпакування, кількість муверів, які будуть потрібні для роботи. Плюс до всього іншого враховуємо низку додаткових моментів:
Якщо ви хочете бути максимально готовими до переїзду на нову адресу, виділіть час для складання ретельного плану та призначення відповідальних за певні етапи. Визначте бюджет вашої компанії, проведіть інвентаризацію, позбавтеся непотрібного обладнання та ін. З метою забезпечення збереження цінних даних з матеріалами розробіть план безпеки.
Далі необхідно буде придбати необхідну упаковку, сортування, імовірно визначити місця для меблів у майбутньому офісі та зробити ще величезну кількість інших робіт. Ви вже збентежено, чи не так?! Звичайно ви можете займатися переїздом самостійно, витративши багато свого часу, сил і фінансів. А можете звернутися до нашої компанії, і ми все зробимо замість вас.
Наша компанія доставляє вантажі до таких населених пунктів як:
Найпопулярніші послуги:
Для перевезення вантажу часто замовляють:
Ставте свої питання - ми максимально детально вас проконсультуємо
Заповніть форму для консультації