500 грн/година
Речі, м'які меблі середніх розмірів, кухонні меблі та техніка, велосипед, офісна техніка, столи та стільці.
ВАЖЛИВО! Даний прорахунок є попереднім, включає базові опції та не враховує індивідуальні особливості офісу. Вартість кожного переїзду ми вважаємо індивідуально.
ВАЖЛИВО! Даний прорахунок є попереднім, включає базові опції та не враховує індивідуальні особливості офісу. Вартість кожного переїзду ми вважаємо індивідуально.
ВАЖЛИВО! Даний прорахунок є попереднім, включає базові опції та не враховує індивідуальні особливості офісу. Вартість кожного переїзду ми вважаємо індивідуально.
Стандарт — від 200 грн/год
Пакування/розбирання речей — від 250 грн/год
Handy Man — від 200 грн
Офісне переміщення є обличчям будь-якої компанії. Тому в той час, як справи певної фірми йдуть вгору, керівники замислюються над розширенням та поліпшенням умов необхідних для праці. Оптимальним варіантом в такій ситуації вважається саме перевезення офісу у більш просторі приміщення. Цей процес затратний по часу і вимагає обов'язкової зупинки всього виробничого процесу.
Якщо ви хотіли б аби релокейт офісу та перевезення меблів з технікою й іншим вантажем пройшло якомога оперативніше, доручіть цю важливу справу справжнім професіоналам. Звернувшись до досвідчених фахівців Мувінг Експерт, ви можете розраховувати на отримання якісного виконання необхідного переліку роботи. Забезпечимо вам якомога комфортнішу співпрацю у напрямку офісного переїзду у Львові, адже різного роду переїзди та вантажоперевезення – наша головна спеціалізація. Компанія Moving Expert знає всі особливості упаковки офісної техніки, шаф, має оптимальні та доступні ціни на переїзд. Офісний переїзд буде виконаних швидко та якісно, не зважаючи на кількість робочих місць.
Якщо ви маєте на меті замовити перевезення офісу при цьому без втручання в роботу вас або ваших працівників, можемо запропонувати переїзд під ключ. Надаємо всі необхідні клієнтам послуги, тому завжди готові прийти до вас на допомогу, запропонувавши необхідну кількість співробітників та професіональну техніку і не лише її.
До речі, під час мувінгу офісу вивеземо не лише техніку з меблями та іншим вашим майном, а й габаритні сейфи. Маємо багаторічний досвід роботи такого плану.
Під час мувінгу меблів з офісів беремо на себе їх розбирання та збір на іншому місці. Незалежно від складності робіт та кількості меблів, виконаємо все якнайкращим чином. Часом нашим фахівцям доводиться займатися розбиранням та потім збиранням меблів задля того аби якомога безпечніше перевезти офісне майно клієнтів.
Наші фахівці готові під час переїзду забезпечити транспортування оргтехніки та ін. Проводимо обережний демонтаж, можемо упакувати всю необхідну техніку, зносимо по сходах, завантаження в машини для перевезення, доставлення та розвантаження на новому місці на потрібний поверх і монтаж техніки.
Все майно замовників, яке ми маємо доставляти, обов'язково надійно пакуємо в спеціальні матеріали. Це стосується меблів з технікою, офісних дрібничок, сейфів й пакуємо документацію. В асортименті маємо широку кількість пакувальних матеріалів, які ми неодноразово перевіряли в роботі (коробки, гофрокартон та ін.), тому можете довіритися нам.
Організувати переїзд з одного офісу в інший вам допоможуть наші досвідчені співробітники. Довірте їм перевезення особистих речей та офісного майна і не пошкодуєте. Наші професійні мувери та інші спеціалісти мають неабиякий досвід у мувінгу офісів по Львову. Ми завжди готові підлаштуватися під графік роботи вашої компанії, а також гарантувати високу якість та звісно найприємніші емоції від співпраці.
Фахівці компанії завжди індивідуально підходять до всіх без виключення замовлень. У нас працюють виключно витривалі, високодосвідчені та кваліфіковані вантажники. Нашим хлопцям можна довірити розбирання та збирання меблів, перенесення важких вантажів, а також монтаж і демонтаж техніки та безліч інших послуг. Тому якщо вам потрібні послуги вантажників з досвідом, звертайтеся.
Офісний переїзд буде виконаний завдяки автопарку транспортної компанії, у нас є різноманітні вантажні автомобілі на будь-які потреби кожного замовника. Маємо у наявності:
Кожен автотранспортний засіб повністю справний та безпечний. Всередині машини чисті та мають всі необхідні для перевезення кріплення. Якщо вам знадобиться вантажне таксі, радо допоможемо.
Вартість офісних переїздів та інших типів мувінгу формуватиметься, виходячи з певних параметрів:
Не забувайте також і про кількість потрібних для робіт працівників, а також ряд додаткових послуг. Наприклад, це можуть бути розбір зі збором меблів, утилізацією відходів, проходи, доплата за додаткову вагу та ін. Щоб дізнатися точну вартість, зателефонуйте менеджеру.
Для оформлення замовлення та обговорення всіх нюансів майбутньої співпраці, зверніться до представника фірми, використовуючи один із наступних способів:
Заздалегідь потурбуйтеся про формування плану робіт. Зверніться до мувінгової компанії та замовте необхідне вам перевезення. Самостійно зберіть речі та майно офісу або довірте процес профі з досвідом. Поговоріть про етапи співпраці з менеджером компанії Moving Expert. Наш менеджер завжди готовий детально проконсультувати вас.
Все буде залежати від розмірів вашого офісу та кількості майна. Зазвичай на замовлення потрібно від 4-х до 6-ти вантажників. При великих обсягах переїзду можна замовляти й більшу кількість людей.
Вибір потрібного для релокейту офісу вантажного авто буде залежати від розмірів та обсягу потрібних робіт. Зазвичай найбільшу популярність мають саме вантажівки на 3 т. У будь-якому випадку вам варто обговорити все з нашим представником.
Для того аби оплатити замовлення у вас є кілька варіантів: ТОВ, ФОП, готівкою та сплатити кошти на карту.
Ми несемо повну відповідальність за всі предмети, архіви та речі в офісі, які ми перевозимо, надаємо високу якість обслуговування, планування і організації.
З урахуванням особливостей самого міста, а також його інфраструктури, потрібно попереджати менеджера про заїзд транспорту до будівлі при переїздах.
Ставте свої питання - ми максимально детально вас проконсультуємо
Заповніть форму для консультації